Identitet og designpartner for Neo hytter

Identitet, Innhold, Design

Neo hytter kom til oss i 2020 med et ønske om å få ny visuell identitet og nettside som gjenspeilet de nydelige hyttene deres. De skulle satse, og var klare for å gjøre dette skikkelig.

Vi satte oss hele gjengen i bilen og kjørte til Selbu før vi iverksatte prosjektet. Det var viktig for oss å føle hytta, oppleve den, kjenne på materialene. Deretter utviklet vi en strategi, og designet en visuell identitet som senere ble tatt ut på nettside, messer, brosjyrer, film og sosiale medier for Neo hytter. Vi er i dag deres designpartner, og håndterer alt av design, innhold og publisering for de.

Visuell identitet

Den visuelle identiteten henter inspirasjon fra hyttene. Luft, takhøyde. Logoen henter former fra hyttene, og på samme måte som hytteveggene skjermer for vær og vind, skjermer formene i logoen og skaper et lunt rom mellom seg. Samler logoen. Vi har også malt illustrasjoner i akvarell for å gi liv til materialet i en identitet som ellers kun er sort/hvit.

Instagram for inspirasjon

Instagram har siden starten vært Neo hytter sin hovedkanal. Det er her de har dialog med kundene sine, og også her de tradisjonelt har startet salg. Vi har siden vi begynte å samarbeide lagd budskap, publiseringsplan, skrevet innhold og publisert på Instagram og på nettsiden for de. I tillegg har vi bidratt med foto og små filmsnutter, for publisering av variert innhold og Reels.

Detaljer for det meste på messe

Detaljfokus og helhet er viktig for Neo hytter – og vi elsker det. Da de skulle på messe, fikk vi være med å utvikle design og konsept. Messestand, bekledning og giveaways.

Ta kontakt om du har spørsmål om prosjektet.

Forrige
Forrige

Visuell identitet og utsmykking for Tannlege Hole

Neste
Neste

Visuell identitet for Nordveggen