Nettside og innhold for Sensacon

Design, Innhold

Sensacon bistår bedrifter, investeringsselskaper og offentlige virksomheter med strategiske, økonomiske og finansielle problemstillinger. For å bedre vise hvem de er og hva de driver med, ønsket de en modernisert og brukervennlig nettside med nye bilder og tekster. De ville også ha hjelp til å komme i gang med LinkedIn.

Sammen jobbet vi frem et kommunikasjonskonsept som dannet grunnlaget for tekstene og nettsiden. Fotograf Tone Molnes knipset lekre bilder til nettsiden og til bruk i sosiale medier.

Kunnskapsdeling på Linkedin

Sensacon ville bruke Linkedin til å dele kompetanse og gi følgerne innsikt i hva Sensacon kan hjelpe dem med. Vi lagde en mal for deling av tips og triks som de selv enkelt kan fylle med innhold.

Elin var prosjektleder på dette prosjektet. Kontakt henne gjerne om du har noen spørsmål.

Forrige
Forrige

Bærekraftsrapport for Arvid Gjerde

Neste
Neste

Nettside for Sunndal Næringsselskap