FAQ

  • Hva gjør egentlig Anunatak?

    Vi er et design- og kommunikasjonsbyrå som hjelper bedrifter, organisasjoner og lokalsamfunn å bli synlig gjennom godt design og ekte historier. Vi jobber med alt fra strategi og identitet til visuell design, nettsider og innholdsproduksjon. Alt med hjerte for historiefortelling.

  • Hvem kan dere hjelpe?

    Vi jobber både med små og store aktører – fra lokale ildsjeler og gründere til etablerte selskaper, kommuner og festivaler. Fellesnevneren er at vi liker å samarbeide med deg som brenner for faget ditt, som vil skape noe nytt eller utvikle det du har i dag til noe mer synlig.

  • Hvordan starter et samarbeid med dere?

    Vanligvis starter vi med en prat for å bli kjent med dine behov og drømmer. Derfra setter vi opp et forslag til prosess og budsjett. Vi liker å jobbe tett på, slik at løsningen blir skreddersydd og forankret hos deg og din bedrift.

  • Hva slags prosjekt gjør dere?

    Vi gjør alt fra merkevarebygging og visuelle identiteter / logoer til utarbeiding av strategier, kampanjer og konkrete produkt som nettsider, messemateriell, bøker osv. Vi elsker også å lede prosesser, og kombinerer ofte designarbeid med fasilitering av innsiktsarbeid og workshops. Det er gjerne i krysspunktet mellom design, strategi og medvirkning de beste løsningene oppstår.

  • Hvor holder dere til?

    Vi har base i Rauma i Romsdal, samt kontor i Trondheim og Molde. Men vi jobber med kunder over hele landet. Digitale møter gjør at vi kan være tett på uansett hvor du er – samtidig som vi elsker å møtes fysisk når det er mulig.

  • Hva skiller dere fra andre byrå?

    Vi kombinerer designfaget med medvirkning, strategi og historiefortelling. Det betyr at vi ikke bare lager noe som ser bra ut – vi sørger for at det faktisk fungerer og engasjerer de som skal bruke det. Også er vi skikkelig trivelige folk å jobbe med!