Innholdsproduksjon og LinkedIn-magi for Plasto

Innhold

Plasto er en av kundene som har vært med oss i mange år, og vi har fått utvikle alt fra visuell identitet til jubileumsbok, nettside og film sammen med de. I 2020 hadde de et ønske om å bli mer synlig digitalt.

Da begynte vi å jobbe sammen med innholdsproduksjon, hvor hovedfokuset ble innhold til nettside og LinkedIn. Vi har ansvaret for å lage publiseringsplan, innhold og publisere i kanalene – og rådgir Plasto inn mot innhold på sine egne interne ambassadørers LinkedIn-profiler. Fra å ikke ha en konto på LinkedIn i 2020, har de i dag blitt en synlig aktør, og det er skikkelig kult!

Film og humor

I tillegg til å lage rent tekstinnhold, har vi også tatt bilder og små filmsnutter. Her et eksempel fra Robot-Kari, som ble en hit på LinkedIn.

Kontakt oss gjerne om du har noen spørsmål om prosjektet.

Forrige
Forrige

Nettside og visuell identitet for Fjellguide

Neste
Neste

En tydelig identitet for Småbruket på Bjøkne