Visuell identitet for MIFO

Identitet

MIFO er en totalleverandør innen elektro, automasjon, lås og sikkerhet. De har gode løsninger, bred kunnskap og trivelige fagfolk. Har du først valgt MIFO, så bytter du aldri.

De kom til oss med et ønske om en profil som skiller dem fra andre i sin bransje, men som samtidig viser at de kan faget sitt og er til å stole på.

Vi tok utgangspunkt i Mifo sin gamle logo med røtter tilbake til 1950, og ga denne et løft, samtidig som vi har bevart det historiske suset.

Som en del av den visuelle identiteten er det definert bruk av linjer som grafiske element. Linjene henter inspirasjon fra typiske strømkretser, og kan illustrere både prosjekt og prosess hvor MIFO er energien.

Moderne logo med historisk sus.

Dette prosjektet er det Vibeke som har hatt ansvaret for.
Kontakt henne gjerne om du har noen spørsmål

Forrige
Forrige

Oppfriskning av identitet for Grande

Neste
Neste

Nytt navn, strategi og oppdatert profil